۱۳۸۶ بهمن ۱۳, شنبه

کارهای خیلی خیلی عادی که یک اپراتور تلفن همراه انجام می دهد ...

امروز صبح خیلی عادی برام از طرف ایرانسل SMS اومده که مشترک گرامی، مبلغ قبض شما برای فلان دوره، اینقدر شده، شما تا این تاریخ وقت دارین پول رو واریز کنید. بعدش توی یه SMS دیگه خیلی عادی شماره شناسه و شماره حساب رو برای واریز پول نوشته.

من، قبلا، خیلی عادی! ایمیلم رو توی E-Care وارد کرده بودم که قبض های جدید رو برام بفرستن، چند دقیقه پیش برام باز هم SMS زدن که مشترک گرامی، قبض شما رو فرستادیم به ایمیلتون !!!

منم فکر کردم مثل ماه های قبل یه طور عادی این کار را نخواهند کرد که چند دقیقه بعد، دیدم این GMail Notifier فایرفاکس خیلی عادی پیغام میده که ایمیل جدید دارید، من هم خیلی عادی وارد GMail شدم و دیدم که خیلی عادی از ایرانسل برامون ایمیل اومده و توش یه فایل PDF هم که همان قبضمان باشد پیوست شده (البته این فایل PDF خیلی عادی شبیه قبض کاغذی هست که برامون میارن) !!!

خیلی عادیه نه ؟!!! (با احتساب اینکه شما در ایران هستید)

هیچ نظری موجود نیست: